Klachtenreglement – SPOT Coaching
SPOT Coaching Harderwijk…
… helpt jou bij de strubbelingen in je leven
SPOT Coaching hecht heel veel waarde aan de kwaliteit van de geboden dienstverlening en aan goede relaties. Het doel is uiteraard tevreden cliënten!
Hoewel SPOT Coaching resultaatgericht werkt en haalbare doelen stelt, kunnen resultaten niet worden gegarandeerd. SPOT Coaching is daarom ook niet aansprakelijk voor wat de cliënt met de gegeven adviezen doet. Dit geldt ook voor eventuele opgelopen schade of letsel, tenzij sprake is van opzet of grove schuld van de kant van de SPOT Coaching.
Bent u toch als opdrachtgever onverhoopt niet tevreden over de werkwijze of dienstverlening van SPOT Coaching, laat dit zo spoedig mogelijk weten. Hiervoor kunt u zich richten tot Paul Middendorp, eigenaar van SPOT Coaching. stuur hiervoor een e-mail naar info@spotcoaching.nl. U ontvangt dan binnen 72 uur een eerste reactie op uw klacht met een bevestiging dat de klacht is binnengekomen.
Aansluitend wordt u binnen twee weken uitgenodigd voor een gesprek waarin de klacht wordt doorgenomen en wordt besproken op welke wijze SPOT Coaching de klacht kan verhelpen.
Binnen vier weken daarna komt SPOT Coaching met een voorstel voor een oplossing.
Mocht u samen niet tot een oplossing kunnen komen, dan kunt u uw klacht indienen bij de GAT geschillen.
SPOT Coaching is aangesloten bij de klachtencommissie van het GAT (verplicht door de beroepsorganisatie waarbij SPOT Coaching is aangesloten.)
Hoewel de inhoud van deze website met de grootst mogelijke zorg is samengesteld, kunnen aan de teksten geen rechten worden ontleend. Het is verboden om teksten en/of afbeeldingen van deze website over te nemen zonder nadrukkelijke toestemming van Paul Middendorp.
SPOT Coaching garandeert de privacy van de cliënten; alles wat tijdens de sessies wordt verteld, blijft binnen de muren van SPOT Coaching. Gegevens worden nooit aan derden verstrekt.
Hoewel SPOT Coaching resultaatgericht werkt en haalbare doelen stelt, kunnen resultaten niet worden gegarandeerd. SPOT Coaching is niet aansprakelijk voor wat de cliënt met de gegeven adviezen doet. Dit geldt ook voor eventuele opgelopen schade of letsel, tenzij sprake is van opzet of grove schuld van de kant van de SPOT Coaching.
GAT Geschillen
De beste klachtenbehandeling voor complementaire therapeuten en hun cliënten. Deskundig, onafhankelijk, vakgericht, betaalbaar en erkend door het Ministerie van Volksgezondheid Welzijn en Sport sinds 2017
Werkwijze klacht indienen bij GAT Geschillen
GAT adviseert u om uw onvrede of klacht over uw behandeling eerst met uw behandelaar te bespreken. Vaak lost dit het probleem op. Als er bijvoorbeeld sprake is van een misverstand kan een gesprek verheldering brengen. SPOT Coaching die is aangesloten bij een door GAT erkende beroepsorganisatie en is meer dan bereid om met u in gesprek te gaan. Komt u er samen toch niet uit of laat de situatie het niet toe het te bespreken? Volg dan onderstaand stappenplan.
1. Dien de klacht in
Dien de klacht in bij GAT. De gratis toegankelijke en onafhankelijke klachtenfunctionaris zet zich in om samen met u en de therapeut tot een oplossing te komen.
2. De geschillencommissie
Komen u en de therapeut niet tot een oplossing ? Betaal het klachtengeld (€125) en dien de klacht opnieuw in. Het klachtengeld ontvangt u terug indien u in het gelijk wordt gesteld.
3. Commissie doet uitspraak
Beide partijen worden gehoord door de GAT-geschillencommissie. De GAT-geschillencommissie doet een passende en bindende uitspraak.
U komt in contact met GAT door een mail te sturen naar: info@gatgeschillen.nl